سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تامین نیرو دوربین مدار بسته از طریق کابل کواکسیال (POC) چیست

دوربین مدار بسته

زمانی که اقدام به نصب دوربین مدار بسته می‌کنید، با واژه‌ای به نام POC (Power over Coaxial) آشنا می‌شوید. در زیر نحوه عملکرد POC را توضیح خواهیم داد و فواید اصلی آن را شرح می‌دهیم.

تامین نیروی دوربین مدار بسته از طریق کابل کواکسیال

Hikvision، عرضه کننده برتر راه حل‌های نظارت تصویری نوآورانه و محصولات دوربین مدار بسته در جهان، اولین کسی بود که Power over Coaxial را در طیف جدید دوربین‌های امنیتی HD-TVI و DVR معرفی کرد. ویژگی Power-over-Coax (POC) Hikvision به طور اساسی نصب دوربین های مدار بسته را ساده‌تر می‌کند، زیرا یک کابل کواکسیال، سیگنال ویدیویی و نیروی برق دوربین‌ها را از خود عبور می‌دهد. این توانایی به کاهش زمان نصب و تجهیزات مورد استفاده و در نتیجه به کاهش در هزینه نصب منجر می‌شود. علاوه بر این، در سیستم‌های آنالوگ Turbo HD 3.0 از UTC برای تنظیم و پیکربندی از راه دور پشتیبانی می‌کند و کنترل منوی OSD و کنترل PTZ را از طریق کابل کواکسیال، نصب سریع‌تر دوربین و مدیریت آسان‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. تمام آنچه نیاز دارید این است که دوربین‌ها به یکی از دستگاه‌های DVR سازگار با POC وصل شوند.
Power over Coaxial یک سیستم برق جدید است که می‌تواند انرژی سیستم‌های دوربین امنیتی آنالوگ HD را از طریق کابل کواکسیال، بدون نیاز به کابل‌کشی اضافه، تامین کند. POC اساسا به این معنی است که قدرت دوربین توسط DVR از طریق کابل ویدیویی کواکسیال (RG59 یا مشابه) تامین می‌شود، که نیاز به کابل‌ها و منبع تغذیه جداگانه را که در غیر این صورت برای تامین انرژی دوربین‌های شما لازم است، برطرف می‌کند. فناوری POC در دوربین مدار بسته باعث می‌شود تا سیگنال ویدیویی با کیفیت بالا و نیروی برق از طریق کابل کواکسیال ترکیب و انتقال پیدا کنند. این قابلیت برای نصب کننده‌های دوربین‌های مدار بسته به معنای نصب در زمان کمتر و هزینه بسیار پایین‌تر است. با استفاده از این تجهیزات، بسیاری از مشتریانی که دارای سیستم‌های دوربین مدار بسته در خانه‌های خود هستند، می‌توانند بدون نیاز به نصب مجموعه جدیدی از کابل‌ها در اطراف ملک خود، سیستم دوربین‌های مدار بسته را ارتقا دهند.
H2 Power over Coaxial (POC) چگونه کار می‌کند؟
هنگامی که یک واحد POC روشن است، دوربین و ماژول POC از طریق یک کابل کواکسیال به هم متصل می‌شوند. دوربین سیگنال ویدیویی را به واحد POC منتقل می‌کند. واحد POC از طریق کابل کواکسیال نیرو را به دوربین انتقال می‌دهد. واحد POC سپس سیگنال ویدیویی را از طریق کابل کواکسیال به DVR منتقل می‌کند. دوربین امنیتی و DVR مستقیما از طریق کابل کواکسیال متصل می‌شوند، که همزمان ویدیو، سیگنال‌های کنترل و قدرت را نیز انتقال می‌دهد.

مزایای استفاده از POC در سیستم‌های دوربین مدار بسته

• هم زمان نصب و هم هزینه‌های تجهیزات را کاهش می‌دهد.
• کاربران دوربین‌های مدار بسته آنالوگ اکنون می‌توانند ضمن استفاده از زیرساخت‌های کابل‌کشی موجود، از وضوح تصویری 5MP HDTVI و 4K لذت ببرند.
• استفاده از کابل‌های کواکسیال موجب می‌شود تا طول کابل که به دوربین متصل می‌شود تا حد زیادی افزایش پیدا کند. POC این فاصله را تا 200 متر گسترش می‌دهد.
• سیستم دوربین‌های مدار بسته POC نیازی به نصب منبع تغذیه، کابل‌های برق، اتصالات یا پریز برق برای هر دوربین را ندارد.
• سیستم‌های POC همه کاره هستند و ابزار جدیدی را برای نصب کننده‌ها یا کاربرانی که به دنبال راه‌اندازی بدون دردسر سیستم دوربین مدار بسته هستند، فراهم می‌کند.

سیستم دوربین مدار بسته با قابلیت POC

آیا در حال حاضر از سیستم دوربین امنیتی آنالوگ استفاده می‌کنید و می‌خواهید سیستم نظارت خود را با کیفیت تصویر و ویدئو بالاتر به Power over Coaxial ارتقا دهید؟ ما دوربین‌هایی با کیفیت و DVR‌های سازگار با POC را با رزولوشن‌هایی بالا ارائه می‌دهیم. ما همچنین طیف گسترده‌ای از دوربین‌های امنیتی مجهز به تکنولوژی روز را ارائه می‌دهیم تا بتوانید کنترل کاملی بر روی محیط‌های مختلف داشته باشید. این تجهیزات را می‌توانید در شرایط مختلف جوی استفاده کنید و به راحتی مکان‌های تاریک را کنترل کنید.