سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

امروزه خانه‌ها به ابزارهای مختلفی برای تامین امنیت مجهز شده‌اند. هر کدام از تجهیزات کارایی مخصوص به خود را دارند و برای محیط و کاربرد خاص مناسب هستند. اقدامات امنیتی مانند درب‌های ضد سرقت و قفل‌های پیشرفته، اقدامات بازدارنده اولیه در مقابل ورودهای غیر مجاز هستند و دوربین مدار بسته نقش مهمی در نظارت محیط بر عهده دارد. انواع مختلفی از این دوربین‌های مدار بسته در بازار موجود هستند و هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند.

یکی از این کمپانی‌های تولید کننده که تجهیزات دوربین‌های مدار بسته تولید می‌کند هایک ویژن است. این کمپانی از سال 2001 شروع به فعالیت کرده و با تولید محصولاتی باکیفیت، سهم مهمی را در بازارهای این محصول به خود اختصاص داده است. از دیگر مواردی که باعث محبوبیت محصولات این کمپانی شده، خدمات مناسب به مشتریان است. در صورتی که هر گونه سوال و یا درخواستی داشته باشید، افراد حاضر در  نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن  در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت جوابگوی شما خواهند بود.

تولیدات کمپانی هایک ویژن در زمینه تجهیزات دوربین مدار بسته

این کمپانی از زمان شروع فعالیت، اقدام به تولید محصولات مختلفی در زمینه نظارت تصویری و دوربین‌های مدار بسته نموده است. این کمپانی همواره سعی در ارائه محصولاتی باکیفیت و متناسب با تکنولوژی روز کرده و از محصولات تولیدی این کمپانی می‌توان به دستگاه‌های NVR و DVR اشاره کرد که برای مصارف کنترل دوربین‌ها و ضبط تصاویر دریافتی از دوربین‌ها اختصاص دارند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند به صورت آنالوگ و یا دیجیتال تصاویر ارسال شده از دوربین‌ها را دریافت کنند. از طرف دیگر انواعی از این دستگاه‌ها که از اتصال شبکه پشتیبانی می‌کنند، با استفاده از اتصال بدون سیم می‌توانند دوربین‌ها را کنترل کنند و تصاویر را از آنها دریافت کنند.

از دیگر تولیدات این کمپانی، سرورهای ویدیویی دیجیتال است. سرورهای ویدیویی نوعی مبدل هستند که تصاویر آنالوگ دریافتی از دوربین‌ها را به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌کنند. در صورتی که بخواهید از دوربین‌های آنالوگ در یک سیستم دیجیتال استفاده کنید به این دستگاه‌ها نیاز خواهید داشت. از نکاتی که در هنگام انتخاب این دستگاه‌ها باید در نظر داشته باشید، کیفیت تصاویر خروجی آنها است. دستگاهی را انتخاب کنید که از بالاترین کیفیت خروجی و مناسب با دوربین شما پشتیبانی کند.

نکته دیگری که در زمان انتخاب این دستگاه‌ها باید در نظر داشته باشید پروتکل ارتباطی سرور ویدیویی است که باید با دوربین‌ها و دستگاه ضبط همخوانی داشته باشد. این ویدیو سرورها، تصاویر را باکیفیت بالا انتقال می‌دهند، در صورتی که اگر بخواهید به جای استفاده از این دستگاه‌ها از دستگاه‌های DVR استفاده کنید، کیفیت و نرخ فریم تصاویر به شدت پایین خواهد آمد.

یکی دیگر از محصولات این کمپانی دوربین مدار بسته است. این کمپانی انواع مختلف این دوربین‌ها را تولید می‌کند. دوربین‌های مدار بسته انواع مختلفی دارند و به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. هر کدام از انواع دوربین‌ها می‌توانند تحت شبکه و یا مستقل عمل کنند.

کارت های فشرده سازی از دیگر محصولات این کمپانی هستند. این کارت‌ها وظیفه فشرده کردن تصاویر را برعهده دارند و به صورت سخت افزاری این کار را انجام می‌دهند. دو نوع فشرده سازی در سیستم‌های دوربین مدار بسته استفاده می‌شود، یکی از آنها سخت افزاری است و به وسیله پردازنده‌های قدرتمند این کار انجام شده و در سرعت سیستم تاثیری ندارند. نوع دیگر، فشرده سازی نرم افزاری است که عملیات فشرده کردن تصویر به وسیله نرم افزاری که بر روی سیستم ذخیره می‌شود، کار فشرده کردن تصاویر انجام می‌شود. فشرده سازی نرم افزاری از منابع سیستم استفاده می‌کند و علاوه بر اشغال فضای حافظه، سرعت سیستم را هم پایین می‌آورد.

دوربین اسپیددام و IPاز دیگر تولیدات هستند و سهم زیادی در بازار دوربین‌های مدار بسته را به خود اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید با تماس با شرکت ساینا انواع تجهیزات دوربین‌های مدار بسته را با قیمت‌هایی مناسب تهیه کنید.